Header Image - Mokykis anglų kalbos savarankiškai

Tag Archives

2 Straipsniai/ių

Gramatika: „Aš ėjimas pirkti viena duonų“.

grammarKaip jums pavadinimas? Ką norėjau pasakyti supratote visi, nesvarbu, kad netaisyklingai, nesvarbu, kad juokingai. Pasitaiko, kad  į mane kreipiasi norėdami mokytis ir sako: „Man gramatikos nereikia“ arba „Man tie laikai nesvarbu, aš kaip nors pašnekėsiu“ arba „Mane tik kalbėti išmokinkit“. Tiesą sakant su tokiais mokiniais labai sunku ir įprastai tokie žmonės netampa mano mokiniais. Kaip galima nekreipti dėmesio į gramatiką, jei sakinyje „I have a cat“ (aš turiu katę) telpa net 5 gramatinės taisyklės. Ir kaip galima susitaikyti su netaisyklingu ir negražiu kalbėjimu, pilnu klaidų, ką ten klaidų, kartais galima ne tik nusišnekėti, daug baisiau kai galime prisišnekėti.

Ar tikrai anglų kalbos gramatika tokia sunki?

Iš vienos pusės man gana sunku kalbėti apie anglų kalbos sudėtingumą, kadangi mokiausi jos mokykloje, nuosekliai, tai galima sakyt nė nepastebėjau kaip išmokau, nors gramatika nebuvo labai paprasta. Iš kitos pusės galiu palyginti anglų kalbą su kitomis kalbomis, kurias šiek tiek moku. Anglų kalba tikrai turi privalumų. Vien tai, kad nereikia mokytis kintančių linksnių galūnių ar būdvardžių derinti su daiktavardžiais ir skaičiais ir giminėmis yra pliusas. Asmenuojant, taip pat konstrukcijos nėra tokios sudėtingos, kad jų negalėtų išmokti. Artikeliai realiai tik 2. Nereikia mokantis žodžio bandyti įsiminti vyriškos jis ar moteriškos giminės (nes nuo to priklausys artikelis, įvardžiai ir būdvardžiai).

Ciao! – Margos gramatikos

gramVelykos artėja, kas margina margučius, o kas gramatikos lenteles. Kelios laisvos valandos buvo praleistos labai turiningai ir dabar jau sugebu pasakyti „Chi non lavora, non mangi“ (Kas nedirba, tas nevalgo), bei paklausti vyro „Quante pizze hai mangiato?“ (Kiek picų jis suvalgė?).

Taigi susimedžiojau kelias rimtesnes knygas mokymuisi ir kibau į gramatiką. Svarbiausia imti šabloninius sakinius ir prie jų lipdyti turimus žodžius, nesvarbu kas gaunasi – „Il cane ha mangiato la rana“ (Šuo suvalgė varlę), ar „Un gatto ama una tartaruga“ (Katė myli vėžlį). Rašymas mokantis tiek pat svarbus kaip ir skaitymas ar kalbėjimas, rašant mes prieš akis matome taisyklingus sakinius, kol parašome sakinį ar žodį kelis kartus jį kartojame, jį lengviau įsimename, tai veikia ne tik vizualinio mokymosi tipo žmones, bet ir kinestetinio, tuos, kuriems mokantis svarbu veiksmai ir judesys.